www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

دوره های آموزشی ویژه شرکت های هنر و سینما نمایندگی ها و شرکت های مرتبط با هنر و سینما

مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها تولید کننده گان و وارد کنندگان هنر و سینما

بازاریابی هنر

بازاریابی سینما

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جايگاه آن در تجارت

-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...

-    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار در بازاریابی

-    اصول مدیریت بازاریابی

-    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار

-    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

-    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی

ارتقای بینش و نگرش

-    مدیریت آمیخته بازاریابی

-    بازاریابی  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار

-    اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی

-    اصول و تفکر مشتری مداری

ارتقای مهارت و تکنیک

-    مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارتهای سرپرستي کارکنان در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارتهای انگيزه در کارکنان و روش هاي آن در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    روش بهینه تفويض اختيار و اصول آن در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارتهای ايجاد هماهنگي در زیردستان در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارت مدیریت مشتریان در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارت های ارتباطی با مشتریان در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارت تبلیغات و روابط عمومی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

-    مهارت های ارایه پروموشن در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارت های جذب و حفظ مشتری در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارت بازارگرمی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارت بازارسازی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارت بازار سنجی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارت بازاریابی مویرگی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارتهای ايجاد هماهنگي در ویزیتورها در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارت مديريت زمان در بازاریابی هنر و سینما

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارت های رفتاری

-    مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

-    مهارت های تحقیقات بازاریابی

-    شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خدمات تولید شده

-    ·        شناخت تقسیمات بازار در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    ·        شناخت جایگاه یابی  بازار در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    ·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان

-    ·        شیوه مطالعات ميدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی هنر و سینما

-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

 

کارگاه

-    کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر

 www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 

 

 

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در صنعت هنر و سینما ونمایندگی های تولید کننده ووارد کنندگان هنر و سینما

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

 

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم فروش و جايگاه آن در بازاریابی

-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...

-    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار فروشنده

-    اصول فروشندگی

ارتقای بینش

-    مدیریت در فروش هنر و سینما

-    تفکر خلاق و سیستمی

-    مهندسی فکر

ارتقای مهارت

-    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...)

-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه اي

-    مهارتهای مدیریت انگيزه در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارتهای ايجاد هماهنگي در عوامل فروش در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارت مديريت زمان در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    مهارت های رفتاری در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    زبان بدن

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی

-    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
-        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت هنر و سینما
-        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
-        مدیریت اعتراضات مشتریان هنر و سینما
-        نکات مهم برای جذب مشتری هنر و سینما

-    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM

-    10 نقطه كور فروش و ویزیت هنر و سینما

-    10 اشتباه فروش  و ویزیت هنر و سینما

-    10 تكنيك خلاق جذب مشتريان هنر و سینما

-    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

-    تکنیک های فروش تلفنی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    پیگیری و ارزیابی فروش در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت هنر و سینما

-    چاشنی های فروش در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

-    فروش خلاق در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

کارگاه

-    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

 

 

  

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت برند در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها تولید کننده گان و وارد کنندگان هنر و سینما

مدیریت برند در هنر

نام و نشان سازی کاربردی

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم برند و نام و نشان تجاری در هنر

-    اصول برند سازی حرفه ای در هنر

-    اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری در هنر

ارتقای بینش و نگرش

-    تفکر برند  در هنر

-    تعریف جدید اصول مدیریت برند

-    تغییر نگرش به سوی واقعیت برند

-    تفکر خلاق در برند سازی

ارتقای مهارت

-    مهارتهای برند سازی در هنر

-    مهارت برند داری در هنر

-    مهارت برند شناسی در هنر

-    مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

-    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان درباره برند

-    مهندسی ارزش برند در هنر

-    مهارت پیشبرد و ترفیع برند در هنر

-    مهارت تحقیقات برند در هنر

-    مهارت حفظ برند در هنر

-    مهارت کنترل برند در هنر

-    مهارت هویت سازی برند در هنر

-    مهارت شخصیت سازی برند در هنر

-     شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند در هنر

-     معاینه فنی برند در هنر

-    سبگ های برندسازی در هنر

-    تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه

-    کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی

 

 

 

 

 

 

 

مدرس دوره

مهندس علی خویه

09122991608www.khooyeh.com 

    www.alikhooyeh.blogfa.com

  www.gmas.ir

در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا

نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی

مدرس دانشگاه و سخنران

مولف و مترجم ۷عنوان کتاب تخصصی

مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و ....

تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی

با 10 سال تجربه اجرایی در زمینه های تخصصی

عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی

مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما

ارایه بیش از ۱۶۰۰۰۰نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی

و  . . . . .....

نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com

 

سمينار آشنايي با مديريت ارتباط با مشتريان
در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها تولید کنند گان و وارد کنندگان هنر و سینما



اهداف سمينار:
بدست آوردن رضايت مشتريان، جايگاهي مهم و حياتي را در فعاليت¬هاي بازاريابي دفاتر نمایندگی های صنعت هنر و سینما  به خود اختصاص داده است. مديران اين دفاتر بخوبي مي¬دانند که جذب مشتريان جديد در بازار هنر و سینما  بسيار دشوار است، بنابراين يکي از راه¬هاي حفظ سودآوري، نگهداشت مشتريان موجود است. امکانات و ابزارهايي که بتواند مشتريان جديد را به خود جذب کند نيز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثيري به سزا دارد.
بدين ترتيب لازم است در اين دفاتر سيستمي براي جذب و حفظ مشتريان طراحي و پياده سازي شود. سيستمي که بتواند روابط شرکت و مشتريان را به خوبي مديريت نمايد. سيستم¬هاي مديريت ارتباط با مشتريان (CRM) ابزارهايي هستند که امروزه به اين منظور مورد استفاده قرار مي¬گيرند. نرم¬افزارهاي "مديريت ارتباط با مشتري" مي¬توانند شرکت¬ها و دفاتر نمایندگی های هنر و سینما  رادر جلب رضايت مشتريان توانمندتر سازند.
در اين سمينار ضمن معرفي مفهوم "مديريت روابط مشتريان" و چگونگي بکار گيري آن در دفاتر و نمايندگي¬هاي هنر و سینما، يک نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفي مي¬شود.

سرفصل هاي سمينار:
۱/ مديريت ارتباط با مشتري چيست؟ (مفاهيم و تعاريف)
۲/ چرا بايد از سيستم¬هاي CRM استفاده کرد؟
۳/ صنعت هنر و سینما  چه نيازي به مديريت CRM دارد؟
۳-۱- کانالهاي ارتباط با مشتري در بازاريابي خدمات صنعت هنر و سینما چيست؟
۳-۲- مشتري چه انتظاراتي از ارائه دهنده خدمات صنعت هنر و سینما خود دارد؟
۳-۳- چگونه مي توان مشتري را جذب کرد؟
۳-۴- چگونه مي توان خدمات بيشتري به يک مشتري فروخت؟
۳-۵- چگونه مي توان مشتري را وفادار ساخت؟
۴/ معرفي يک نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري ويژه دفاتر و نمايندگي هاي صنعت هنر و سینما
۵/ پرسش و پاسخ
گواهي دوره: به کليه شرکت کنندگان در دوره، گواهي معتبر اعطا خواهد شد
زمان برگزاري: پنجشنبه ۱۳۸۸/۳/۲۸ - صبح
مدت برگزاري: ۴ ساعت

چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟

چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟

آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟

شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟

 

 سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی

مشتری شناسی، مشتری سازی

در صنعت هنر و سینما نمایندگی ها تولید کنند گان و وارد کنندگان هنر و سینما

سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها

همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی

با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی

هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی

اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com

مدت زمان سمینار:

برخی از سرفصل های دوره:


 

  • تیپ شناسی مشتریان در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها
  • روانشناسی مشتریان در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها
  • شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها
  • روش های ارتباط بهتر با افراد در صنعت هنر و سینما   و نمایندگی ها
  • انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
    • مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
    • مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
    • مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
    • ....
    • ....
    • ... در هنر
  • ان ال پي در ارتباطات خلاق در هنر
  • تکنیکهای مشتری سازی تلفنی در هنر
  • مشتری مداری تلفنی در صنعت هنر و سینما
  • روابط عمومی خلاق و موثر در هنر
  • تکنیک های بهبود روابط عمومی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها
  • دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
  • 10 تكنيك ارتباط خلاق در فروش  هنر
  • زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
  • مهندسی ذهن در هنر
  • الف)اعصاب‌و شبکه های عصبی
  • ب)زبان و زبانشناسي
  • ج)برنامه‌ريزي
  • نقش اعصاب در تبلیغات
  • ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
  • اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در صنعت هنر و سینما
  • اصل استفاده از قدرت سوال
  • اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
  • اصل تصویر سازی ذهنی در صنعت هنر و سینما
  • بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی
  • اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدلسازی برای مشتری سازی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها
  • فرايند مدلسازي در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها
  • اصل باورها و  ارزش ها در مشتری مداری
  • اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
  • اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
  • اصل خطوط زمانی
  • اصل مدل  TOTE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل  ROLE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل متا در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل  Score در مشتری مداری و مشتری سازی
  • زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی
  • اصل مدل ميلتون در ارتباط با دیگران


 

(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)

 www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 

دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری در صنعت هنر و سینما

خدمات پس از فروش در صنعت هنر و سینما نمایندگی ها تولید کنند گان و وارد کنندگان هنر و سینما

اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها

به صورت کاربردی اجرایی

هدف از دوره:

آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های خدمات پس از فروش

اساتید دوره:

 علی خویه( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف 5 عنوان کتاب بازاریابی و فروش )

  

مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)

برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته

 

روز اول

روز دوم

9-11

مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش

ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی خدمات

اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش

دام های فروشندگان و کارکنان خدمات

11-13

تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش

ابعاد کیفیت خدمات پس از فروش

خدمات تعمیرات نگهداری آموزش

تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش، نمایندگی ها و مدیریت نمایندگی ها

تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش

14-16

تکنیک های خدمات پس از فروش

انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها

کارگاه کارگروهی تکنیک های خدمات پس از فروش

16-18

کارگاه کارگروهی

انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان

روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته

 

روز اول

روز دوم

روز سوم

9-11

مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش

ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی خدمات

فروشنده و نمایندگی حرفه ای

ویژگیها، شرایط، وظایف

نمایندگی ها و خدمات پس از فروش

مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و...

11-13

انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان

روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

تکنیک های خدمات پس از فروش

انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها

انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها

خدمات تعمیران نگهداری آموزش

14-16

تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش

تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش، نمایندگی ها و مدیریت نمایندگی ها

تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش

اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش

دام های فروشندگان و کارکنان خدمات

کنترل هزینه های خدمات

16-18

کارگاه کارگروهی

چک لیست بازاریابی خدمات

مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت

کارگاه کارگروهی

خدمات تعمیران نگهداری آموزش

 

 سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:

  • مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش - ضرورت ها اهداف وظایف
  • بازاریابی خدمات در هنر
  • چک لیست بازاریابی خدمات و خدمات پس از فروش
  • انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان در صنعت هنر و سینما
  • روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش در صنعت هنر و سینما
  • تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش
  • کنترل و نگه‌داري اطلاعات قراردادهاي خدمات پس از فروش
  • فروشنده و نمایندگی حرفه ای - ویژگیها، شرایط، وظایف
  • مدیریت نمایندگی ها و خدمات پس از فروش
  • سیستم هاتی خدمات پس از فروش در صنعت هنر و سینما
  • نرم افزارهای خدمات پس از فروش در صنعت هنر و سینما
  • تکنیک های خدمات پس از فروش در صنعت هنر و سینما
  • انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
  • کنترل هزينه قطعات مصرفي و تعميري براي ارايه‌ي خدمات براساس قرارداد
  • مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و...
  • تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش، نمایندگی ها و مدیریت نمایندگی ها
  • تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش در صنعت هنر و سینما
  • نگه‌داري صورت‌جلسه‌ي خدمات ارايه شده به مشتريان
  • دسترسي به کليه سوابق خدمات ارايه شده به تفکيک جزييات
  • اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش
  • دام های فروشندگان و کارکنان خدمات در صنعت هنر و سینما
  • کنترل هزینه های خدمات
  • کنترل وضعيت گارانتي، در کليه مراحل ارايه‌ي خدمات
  • مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت
  • جمع‌آوري اطلاعات نمايندگي‌ها در دفتر مرکزي و پردازش آن‌ها
  • ارتباط بين واحدهاي فني و انبار و رديابي انتقال قطعات سالم و خراب بين اين دو واحد
  • ارتباط بين واحد فني و مشتري و رديابي نقل و انتقال قطعات جديد، تعميري، تعويضي و خراب با استفاده از سريال کالا
  • ارتباط بين واحد فني و امور اداري در زمينه ارسال قطعات براي مشتري در صنعت هنر و سینما
  • انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها در صنعت هنر و سینما

 

مدرس: مهندس علی خویه  www.khooyeh.com

www.marketingschool.blogfa.com

 

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 

 

 

 

 

 

کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و  سرپرستی اثربخش

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com      www.gmas.ir

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

سرپرستی اثربخش

در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها

واردکنندگان و تولید کنندگان هنر و سینما

 

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم مدیریت

-    مفهوم سرپرست و سرپرستي و جايگاه آن در مديريت

-    مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش

-    حيطه نظارت (سرپرستي) و روش هاي تعيين آن

-    اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش

-    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار

-    اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش

-    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

ارتقای بینش

-    مدیریت تغییر در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها

-    مدیریت استرس در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها

-    تفکر خلاق و سیستمی در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها

-    مهندسی فکر و مثبت اندیشی در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها

ارتقای مهارت

-    مهارتهای سرپرستي کارکنان حرفه اي در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها

-    مهارتهای انگيزه در کارکنان و روش هاي آن

-    روش بهینه تفويض اختيار و اصول آن

-    مهارتهای ايجاد هماهنگي در زیردستان

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر

-    مهارت مديريت زمان در سرپرستی اثربخش

-    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب

-    مهارت های رفتاری برای سرپرستان در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها

-    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com