سمینار کاربردی اجرایی و عملی استاد خویه سمینار مدیریت ارتباط با مشتری CRM
www.marketingschool.blogfa.com
دوره های آموزشی ویژه شرکت های هنر و سینما نمایندگی ها و شرکت های مرتبط با هنر و سینما
مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها تولید کننده گان و وارد کنندگان هنر و سینما
بازاریابی هنر
بازاریابی سینما
مدرس: مهندس علی خویه
|
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
|
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
- مفهوم بازاریابی حرفه ای و جايگاه آن در تجارت - مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ... - اصول طرح ريزي و بهبود روش كار در بازاریابی - اصول مدیریت بازاریابی - اصول طرح ريزي و بهبود روش كار - اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی - مدیریت تبلیغات و روابط عمومی |
|
ارتقای بینش و نگرش |
- مدیریت آمیخته بازاریابی - بازاریابی تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار - اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی - اصول و تفکر مشتری مداری |
|
ارتقای مهارت و تکنیک |
- مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارتهای سرپرستي کارکنان در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارتهای انگيزه در کارکنان و روش هاي آن در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - روش بهینه تفويض اختيار و اصول آن در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارتهای ايجاد هماهنگي در زیردستان در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارت مدیریت مشتریان در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارت های ارتباطی با مشتریان در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارت تبلیغات و روابط عمومی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات) - مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) - مهارت های ارایه پروموشن در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارت های جذب و حفظ مشتری در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارت بازارگرمی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارت بازارسازی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارت بازار سنجی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارت بازاریابی مویرگی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارتهای ايجاد هماهنگي در ویزیتورها در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارت مديريت زمان در بازاریابی هنر و سینما - مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارت های رفتاری - مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) - مهارت های تحقیقات بازاریابی - شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خدمات تولید شده - · شناخت تقسیمات بازار در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - · شناخت جایگاه یابی بازار در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - · شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان - · شیوه مطالعات ميدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی هنر و سینما - · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها
|
|
کارگاه |
- کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر |
www.marketingschool.blogfa.com
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
مدیریت فروش حرفه ای در صنعت هنر و سینما ونمایندگی های تولید کننده ووارد کنندگان هنر و سینما
مدرس: علی خویه
|
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
|
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
- مفهوم فروش و جايگاه آن در بازاریابی - مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ... - اصول طرح ريزي و بهبود روش كار فروشنده - اصول فروشندگی |
|
ارتقای بینش |
- مدیریت در فروش هنر و سینما - تفکر خلاق و سیستمی - مهندسی فکر |
|
ارتقای مهارت |
- مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...) - مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارت مدیریت کارکنان فروش در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه اي - مهارتهای مدیریت انگيزه در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارتهای ايجاد هماهنگي در عوامل فروش در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارت مديريت زمان در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - مهارت های رفتاری در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - زبان بدن - مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) |
|
ارتقای فن و تکنیک های کاربردی |
- برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن - مدیریت ارتباط با مشتری (CRM - 10 نقطه كور فروش و ویزیت هنر و سینما - 10 اشتباه فروش و ویزیت هنر و سینما - 10 تكنيك خلاق جذب مشتريان هنر و سینما - دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها - تکنیک های فروش تلفنی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - پیگیری و ارزیابی فروش در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت هنر و سینما - چاشنی های فروش در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها - فروش خلاق در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها |
|
کارگاه |
- کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی |
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
مدیریت برند در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها تولید کننده گان و وارد کنندگان هنر و سینما
مدیریت برند در هنر
نام و نشان سازی کاربردی
مدرس: مهندس علی خویه
|
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
|
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
- مفهوم برند و نام و نشان تجاری در هنر - اصول برند سازی حرفه ای در هنر - اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری در هنر |
|
ارتقای بینش و نگرش |
- تفکر برند در هنر - تعریف جدید اصول مدیریت برند - تغییر نگرش به سوی واقعیت برند - تفکر خلاق در برند سازی |
|
ارتقای مهارت |
- مهارتهای برند سازی در هنر - مهارت برند داری در هنر - مهارت برند شناسی در هنر - مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند - فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند - مهندسی ارزش برند در هنر - مهارت پیشبرد و ترفیع برند در هنر - مهارت تحقیقات برند در هنر - مهارت حفظ برند در هنر - مهارت کنترل برند در هنر - مهارت هویت سازی برند در هنر - مهارت شخصیت سازی برند در هنر - شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند در هنر - معاینه فنی برند در هنر - سبگ های برندسازی در هنر - تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری |
|
کارگاه |
- کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی |
مدرس دوره
مهندس علی خویه
09122991608www.khooyeh.com
در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا
نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی
مدرس دانشگاه و سخنران
مولف و مترجم ۷عنوان کتاب تخصصی
مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و ....
تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی
با 10 سال تجربه اجرایی در زمینه های تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی
مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما
ارایه بیش از ۱۶۰۰۰۰نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی
و . . . . .....
نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com
سمينار آشنايي با مديريت ارتباط با مشتريان
در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها تولید کنند گان و وارد کنندگان هنر و سینما
اهداف سمينار:
بدست آوردن رضايت مشتريان، جايگاهي مهم و حياتي را در فعاليت¬هاي بازاريابي دفاتر نمایندگی های صنعت هنر و سینما به خود اختصاص داده است. مديران اين دفاتر بخوبي مي¬دانند که جذب مشتريان جديد در بازار هنر و سینما بسيار دشوار است، بنابراين يکي از راه¬هاي حفظ سودآوري، نگهداشت مشتريان موجود است. امکانات و ابزارهايي که بتواند مشتريان جديد را به خود جذب کند نيز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثيري به سزا دارد.
بدين ترتيب لازم است در اين دفاتر سيستمي براي جذب و حفظ مشتريان طراحي و پياده سازي شود. سيستمي که بتواند روابط شرکت و مشتريان را به خوبي مديريت نمايد. سيستم¬هاي مديريت ارتباط با مشتريان (CRM) ابزارهايي هستند که امروزه به اين منظور مورد استفاده قرار مي¬گيرند. نرم¬افزارهاي "مديريت ارتباط با مشتري" مي¬توانند شرکت¬ها و دفاتر نمایندگی های هنر و سینما رادر جلب رضايت مشتريان توانمندتر سازند.
در اين سمينار ضمن معرفي مفهوم "مديريت روابط مشتريان" و چگونگي بکار گيري آن در دفاتر و نمايندگي¬هاي هنر و سینما، يک نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفي مي¬شود.
سرفصل هاي سمينار:
۱/ مديريت ارتباط با مشتري چيست؟ (مفاهيم و تعاريف)
۲/ چرا بايد از سيستم¬هاي CRM استفاده کرد؟
۳/ صنعت هنر و سینما چه نيازي به مديريت CRM دارد؟
۳-۱- کانالهاي ارتباط با مشتري در بازاريابي خدمات صنعت هنر و سینما چيست؟
۳-۲- مشتري چه انتظاراتي از ارائه دهنده خدمات صنعت هنر و سینما خود دارد؟
۳-۳- چگونه مي توان مشتري را جذب کرد؟
۳-۴- چگونه مي توان خدمات بيشتري به يک مشتري فروخت؟
۳-۵- چگونه مي توان مشتري را وفادار ساخت؟
۴/ معرفي يک نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري ويژه دفاتر و نمايندگي هاي صنعت هنر و سینما
۵/ پرسش و پاسخ
گواهي دوره: به کليه شرکت کنندگان در دوره، گواهي معتبر اعطا خواهد شد
زمان برگزاري: پنجشنبه ۱۳۸۸/۳/۲۸ - صبح
مدت برگزاري: ۴ ساعت
چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟
چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟
آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟
شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟
سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی
مشتری شناسی، مشتری سازی
در صنعت هنر و سینما نمایندگی ها تولید کنند گان و وارد کنندگان هنر و سینما
سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها
همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی
با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی
هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی
اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com
مدت زمان سمینار:
برخی از سرفصل های دوره:
- تیپ شناسی مشتریان در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها
- روانشناسی مشتریان در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها
- شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها
- روش های ارتباط بهتر با افراد در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها
- انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
- مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
- مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
- مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
- ....
- ....
- ... در هنر
- ان ال پي در ارتباطات خلاق در هنر
- تکنیکهای مشتری سازی تلفنی در هنر
- مشتری مداری تلفنی در صنعت هنر و سینما
- روابط عمومی خلاق و موثر در هنر
- تکنیک های بهبود روابط عمومی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها
- دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
- 10 تكنيك ارتباط خلاق در فروش هنر
- زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
- مهندسی ذهن در هنر
- الف)اعصابو شبکه های عصبی
- ب)زبان و زبانشناسي
- ج)برنامهريزي
- نقش اعصاب در تبلیغات
- ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
- اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در صنعت هنر و سینما
- اصل استفاده از قدرت سوال
- اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
- اصل تصویر سازی ذهنی در صنعت هنر و سینما
- بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی
- اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدلسازی برای مشتری سازی در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها
- فرايند مدلسازي در صنعت هنر و سینما و نمایندگی ها
- اصل باورها و ارزش ها در مشتری مداری
- اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
- اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
- اصل خطوط زمانی
- اصل مدل TOTE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل ROLE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل متا در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل Score در مشتری مداری و مشتری سازی
- زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی
- اصل مدل ميلتون در ارتباط با دیگران
(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)
www.marketingschool.blogfa.com
دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری در صنعت هنر و سینما
خدمات پس از فروش در صنعت هنر و سینما نمایندگی ها تولید کنند گان و وارد کنندگان هنر و سینما
اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها
به صورت کاربردی اجرایی
هدف از دوره:
آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های خدمات پس از فروش
اساتید دوره:
علی خویه( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف 5 عنوان کتاب بازاریابی و فروش )
مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)
برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته
|
|
روز اول |
روز دوم |
|
9-11 |
مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش ضرورت ها اهداف وظایف بازاریابی خدمات |
اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش دام های فروشندگان و کارکنان خدمات |
|
11-13 |
تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش ابعاد کیفیت خدمات پس از فروش خدمات تعمیرات نگهداری آموزش |
تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از فروش، نمایندگی ها و مدیریت نمایندگی ها تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش |
|
14-16 |
تکنیک های خدمات پس از فروش انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها |
کارگاه کارگروهی تکنیک های خدمات پس از فروش |
|
16-18 |
کارگاه کارگروهی |
انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش |
برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته
|
|
روز اول |
روز دوم |
روز سوم |
|
9-11 |
مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش ضرورت ها اهداف وظایف بازاریابی خدمات |
فروشنده و نمایندگی حرفه ای ویژگیها، شرایط، وظایف نمایندگی ها و خدمات پس از فروش |
مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و... |
|
11-13 |
انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش |
تکنیک های خدمات پس از فروش انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها |
انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها خدمات تعمیران نگهداری آموزش |
|
14-16 |
تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش |
تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از فروش، نمایندگی ها و مدیریت نمایندگی ها تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش |
اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش دام های فروشندگان و کارکنان خدمات کنترل هزینه های خدمات |
|
16-18 |
کارگاه کارگروهی چک لیست بازاریابی خدمات |
مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت |
کارگاه کارگروهی خدمات تعمیران نگهداری آموزش |
سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:
- مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش - ضرورت ها اهداف وظایف
- بازاریابی خدمات در هنر
- چک لیست بازاریابی خدمات و خدمات پس از فروش
- انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان در صنعت هنر و سینما
- روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش در صنعت هنر و سینما
- تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش
- کنترل و نگهداري اطلاعات قراردادهاي خدمات پس از فروش
- فروشنده و نمایندگی حرفه ای - ویژگیها، شرایط، وظایف
- مدیریت نمایندگی ها و خدمات پس از فروش
- سیستم هاتی خدمات پس از فروش در صنعت هنر و سینما
- نرم افزارهای خدمات پس از فروش در صنعت هنر و سینما
- تکنیک های خدمات پس از فروش در صنعت هنر و سینما
- انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
- کنترل هزينه قطعات مصرفي و تعميري براي ارايهي خدمات براساس قرارداد
- مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و...
- تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از فروش، نمایندگی ها و مدیریت نمایندگی ها
- تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش در صنعت هنر و سینما
- نگهداري صورتجلسهي خدمات ارايه شده به مشتريان
- دسترسي به کليه سوابق خدمات ارايه شده به تفکيک جزييات
- اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش
- دام های فروشندگان و کارکنان خدمات در صنعت هنر و سینما
- کنترل هزینه های خدمات
- کنترل وضعيت گارانتي، در کليه مراحل ارايهي خدمات
- مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت
- جمعآوري اطلاعات نمايندگيها در دفتر مرکزي و پردازش آنها
- ارتباط بين واحدهاي فني و انبار و رديابي انتقال قطعات سالم و خراب بين اين دو واحد
- ارتباط بين واحد فني و مشتري و رديابي نقل و انتقال قطعات جديد، تعميري، تعويضي و خراب با استفاده از سريال کالا
- ارتباط بين واحد فني و امور اداري در زمينه ارسال قطعات براي مشتري در صنعت هنر و سینما
- انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها در صنعت هنر و سینما
مدرس: مهندس علی خویه www.khooyeh.com
www.marketingschool.blogfa.com
www.marketingschool.blogfa.com
کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و سرپرستی اثربخش
مدرس: مهندس علی خویه
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
سرپرستی اثربخش
در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها
واردکنندگان و تولید کنندگان هنر و سینما
|
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
|
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
- مفهوم مدیریت - مفهوم سرپرست و سرپرستي و جايگاه آن در مديريت - مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش - حيطه نظارت (سرپرستي) و روش هاي تعيين آن - اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش - اصول طرح ريزي و بهبود روش كار - اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش - اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی |
|
ارتقای بینش |
- مدیریت تغییر در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها - مدیریت استرس در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها - تفکر خلاق و سیستمی در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها - مهندسی فکر و مثبت اندیشی در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها |
|
ارتقای مهارت |
- مهارتهای سرپرستي کارکنان حرفه اي در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها - مهارتهای انگيزه در کارکنان و روش هاي آن - روش بهینه تفويض اختيار و اصول آن - مهارتهای ايجاد هماهنگي در زیردستان - مهارتهای نظارت و کنترل موثر - مهارت مديريت زمان در سرپرستی اثربخش - مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی - مهارت ارائه مؤثر مطالب - مهارت های رفتاری برای سرپرستان در صنعت هنر و سینما ونمایندگی ها - مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات) - مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) |
www.marketingschool.blogfa.com
مدرسه بازاریابی و فروش ایران متشکل از اساتید با تجربه، مدیران با سابقه و حرفه ای، متخصصان نخبه، آمادگی دارد تا دوره های کارگاهی کاربردی اجرایی و عملی در سازمان های شما برگزار نماید. در ضمن جهت شرکت در کلاسهای مدرسه بازاریابی و فروش تماس حاصل نمایید..